Mălâncrav

Am vizitat satul Mălâncrav, cu nume atât de complicat, pentru că mi se spusese că este acolo o biserică fortificată săsească ce merită văzută, având ceva deosebit. Ulterior, chiar lângă biserică, am mai avut parte de o surpriză: Palatul Apafi. Am văzut pe hartă că satul este afundat pe un drum sencundar, la sud de şoseaua Mediaş-Sighişoara, şi deja îmi făceam probleme despre cum va fi starea drumului. Sunt vreo 12 kilometri, dar sunt absolut impecabili. Satul este unul frumos şi bine gospodărit, se pare că mai trăiesc acolo peste 200 de saşi (un fel de record).

Mălâncrav

I went to Mălâncrav village because I was told there is a Saxon fortified church which is unique in a special way. Next to it, I was surprised to find Apafi Palace. The secondary road goes 12 km south of the Mediaş - Sighişoara main road and I was a little worried, but it is in very good condition. The rather isolated village looks prosperous and well taken care of. It appers more than 200 Saxons still live in it, which is some kind of record in the region.



Comentarii